سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که کرده وى به جایى‏اش نرساند ، نسب او را پیش نراند . [ و در روایت دیگرى است : ] آن که گوهر خویشش از دست شود ، بزرگى تبار وى را سود ندهد . [نهج البلاغه]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به درخواست اکبر اعلمی، نماینده اصلاح طلب دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی مبنی بر مناظره با کروبی و میرحسین اظهار داشت: اعلمی برای توجیه ورود خود به عرصه انتخابات و رقابت با دیگر اصلاح طلبان اعلام کرده است که اصلاح طلبی معیارهایی دارد که نه میرحسین و نه کروبی هیچ کدام از این معیارها را ندارند.

وی در ادامه تصریح کرد: اعلمی رقبای اصلاح طلب خود را برای مناظره بر سر مواضع چالشی موجود در بین اصلاح طلبان و همچنین بررسی معیارهای اصلاح طلبی دعوت کرده است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آمادگی خود را برای میزبانی این مناظره اعلام می کند و معتقد است که دانشگاه بهترین و مناسبت ترین فضا برای بیان این مطالب می باشد.

محمدی در پایان گفت: امیدواریم کاندیداهای اصلاح طلب با حضور در بین قشر نخبه جامعه و پاسخ به شبهاتی که در مورد عملکرد جریان اصلاح طلب در هشت سال حکومت این طیف وجود داشته است و همچنین اصلاح تصویر تیره و تاری که از این جناح به وجود آمده، مرزهای عقیدتی و سیاسی خود را با عناصر افراطی و وابسته به بیگانه مشخص تر کنند



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط در یکشنبه 88/1/30 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()